ساخت تیزر تبلیغاتی

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

 

تیزر تبلیغاتی در واقع تبلیغی که قصد دارد با ارائه اطلاعات اندکی در مورد یک محصول یا خدمات، افراد را به یک محصول جدید علاقه مند کند و بعداً اطلاعات بیشتری ارائه دهد. تبلیغ تیزر ابزاری قدرتمند است که برای انتقال پیام به مخاطب هدف استفاده می شود اما به سبک خاص خود باعث ایجاد کنجکاوی در مورد تبلیغ می شود و بنابراین توجه مخاطبان هدف را هدایت می کن

یک تیزر تبلیغاتی که به عنوان پیشرو در حیطه تبلیغات استفاده می شود، اطلاعات کمی در مورد تبلیغ کننده یا محصول آشکار می کند. هدف آن جلب توجه در ابعاد گسترده و ایجاد هیجان و انتظارات از طریق برانگیختن حس کنجکاوی در مصرف کننده است. برای موفقیت در تبلیغات تیزر باید از چندین نوع ابزار رسانه ای به صورت گسترده استفاده و آن را به خوبی انتشار داد.

 

پنج عنصر مهم در یک تیزر موفق

  • مطمئن شوید که ژانر شما در تیزر حفظ شود. به یاد داشته باشید که محتوای پادشاه است اما تیزر تبلیغاتی ملکه به حساب می آید. پس نباید آن را بی ارزش یا کم ارزش تلقی کرد. این بدان معناست که حتما در تیزرهای تبلیغاتی خود اطلاعاتی در مورد کسب و کار و تاریخچه آن بگنجانید.
  • جذاب، کوتاه و موثر بودن از عناصر مهم یک تیزر تبلیغاتی موفق هستند. بسیاری از تیزر های تبلیغاتی موفق 50 ثانیه است. البته تیزر استاندارد هالیوود 2 دقیقه یا کوتاهتر است.
  • از موسیقی استفاده کنید. با استفاده از این محتوا واکنش عاطفی مورد نظر در مخاطبان برانگیخته خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که موسیقی انتخابی حرفه ای و با کیفیت است.
  • کل ماجرا را بیان نکنید. فقط نظر مخاطب را جلب کنید. فقط در حدی اطلاعات در اختیار مشتریان قرار دهید که کنجکاو شوند به سایت یا محل کسب و کار شما مراجعه کنند.
  • از بهترین یا جالب ترین عکس ها در ساخت تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 

اجزای اصلی یک تیزر تبلیغاتی

هر تیزر تبلیغاتی باید یکسری از موارد را حتما شامل شود:

  1. عکس: تیزری که صرفا شامل متن و صوت باشد، آنقدر که باید برای مخاطب جذاب نخواهد بود و به راحتی از یاد خواهد رفت. ولی اگر در تصویری در تیزر تبلیغاتی استفاده کنید، مخاطب حتی در آینده نیز شما را به یاد خواهد آورد.
  2. نام و لوگو: تیزر خود را بی نام و نشان در محیط های مجازی منتشر نکنید. تیزر تبلیغاتی شما باید نشانی از شما داشته باشد تا به راحتی اختصاصی و شناخته شود.
  3. محصولات: نیازی نیست کل محصولات خود را در یک تیزر تبلیغاتی چند دقیقه ای قرار دهید. فقط باید این را به مخاطب منتقل کنید که کسب و کار شما در چه حیطه ای فعالیت دارد و چه نوع محصولاتی را شامل می شود.
  4. جلب اعتماد: سعی کنید تعداد اندکی از نظرات مشتریان خود را در تیزر خود بگنجانید تا سایر مشتریان نیز به شما اعتماد کنند.
  5. حس نیاز: شما باید به گونه ای از محصولات خود در تیزر یاد کنید که مخاطب حس کند، اگر از محصولات شما دیدن و خریداری نکند، در آینده به مشکل خواهد خورد.

 

روش های ساخت تیزر های تبلیغاتی

برای ساخت تیزر های تبلیغاتی دو راه عمده وجود دارد:

  1. تعداد زیادی از سایت های اینترنتی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا قالب اصلی، فونت ها، رنگ بندی و عکس های مدنظرتان را انتخاب کرده و در نهایت یک تیزر تبلیغاتی داشته باشید.
  2. این راه برای افرادی مناسب است که می خواهند یک تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد داشته باشند. در این صورت این کسب و کار ها، اطلاعات و نکات مورد نظر را به یک شرکت متخصص در حیطه ی ساخت تیزر های تبلیغاتی ارایه و با تقبل پیش پرداخت و تسویه نهایی، تیزر خاص خود را دریافت خواهند کرد.

 

 

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments