طراحی سایت

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

 

 امروزه داشتن یک کسب و کار بدون حضور در محیط وب امکان پذیر نیست. مصرف کنندگان برای همه چیز، از تحقیقات مربوط به محصول گرفته تا مکان و ساعت کار به اینترنت روی می آورند. داشتن حتی یک وبسایت ساده که به خوبی طراحی شده باشد، می تواند زمینه ای برای شما ایجاد کند و اگر محصولاتی برای فروش دارید، سایت شما می تواند تجارتتان را ارزان و آسان گسترش دهد.

برای طراحی سایت جذاب و کاربردی نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارید. مهم نیست از چه برنامه ای استفاده می کنید. قوانین و راهنمایی های اساسی ای وجود دارد که ظاهر حرفه ای به وبسایت شما می بخشد، پیدا کردن آن را آسان می کند و کسب و کار شما را بهترین نشان می دهد. امروزه بهترین برنامه مدیریت محتوای سایت، وردپرس می باشد.

 

مراحل ضروری در طراحی سایت

  • نحوه یافتن و ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • انتخاب بهترین میزبانی وب
  • نحوه نصب وردپرس
  • یک الگوی برای تغییر طراحی سایت خود نصب کنید
  • ایجاد صفحات در وردپرس
  • شخصی سازی وردپرس با افزونه‌ها و تم ها
  • منابعی برای یادگیری وردپرس و دریافت پشتیبانی

 

برای ساخت وب سایت به چه چیزی نیاز دارم؟

برای راه اندازی سایت وردپرس خود به سه مورد زیر نیاز خواهید داشت:

  1. نام دامنه - این نام وبسایت شما خواهد بود. مانند com
  2. میزبانی وردپرس - اینجاست که پرونده های وبسایت شما ذخیره می شوند.
  3. 45 دقیقه زمان!

 

هزینه یک وبسایت وردپرسی چقدر است؟

جواب این سؤال به این بستگی دارد که چه نوع وبسایتی می خواهید بسازید. ما به همه مشتریان توصیه می کنیم که از سایت های ابتدایی و با امکانات ضروری شروع کرده و سپس با رشد کسب و کار خود، ویژگی های بیشتری را به وبسایت مدنظرشان اضافه کنند. با این روش در هزینه های اولیه ی کسب و کارتان صرفه جویی می کنید و ضررهای احتمالی را به حداقل می رسانید. از طرفی هزینه های اضافی را نیز به حداقل می رسانید.

 

بهترین پلتفرم وبسایت کدام است؟

تعداد زیادی از سازندگان وبسایت در دسترس هستند که به شما در تنظیم وبسایت کمک می کنند. توصیه می کنیم از WordPress به عنوان پلتفرم وبسایت خود استفاده کنید. این پلتفرم دارای تعداد زیادی از افزونه ها برای افزایش کارایی های وبسایت است و با داشتن انواع مختلف تم ها، در ایجاد زیبایی های بصری بسیار موثر است. علاوه بر این، بیشترین تعداد بروزرسانی و بهترین خدمات پاسخ به سوالات، مربوط به این سیستم می باشد که قابلیت بسیار مهمی است.

وردپرس محبوب ترین پلتفرم وبسایت در جهان است و امروزه تعداد بسیار زیادی از سایت های طراحی شده در محیط وب، با وردپرس طراحی و مدیریت محتوا می شوند.

 

بعد از طراحی سایت باید حضورتان را پر رنگ کنید

در ارتباط ماندن مهم است. بنابراین به طور مرتب وبسایت خود را با پست های وبلاگ، در مورد رویدادهای فعلی صنعت، محصولات و پیشنهادات جدید و اخبار شرکت، بروز کنید تا بازدیدکنندگان به سایت شما مراجعه کنند.

همچنین باید نرم افزار خود را حداقل ماهانه بررسی کنید و تمام پلاگین ها را بروزرسانی کنید. اگر نرم افزار شما بروز نباشد، حتی اگر امنیت میزبان وبسایتتان قوی باشد، در معرض خطر هک شدن قرار خواهید گرفت. اگر وقت خود را برای این کار ندارید، آن را به یک شرکت طراحی و مدیریت سایت معتبر واگذار کنید.

راه اندازی وبسایت برای تجارت شما یک سرمایه گذاری کم هزینه است که به شما کمک می کند تا اعتبار پیدا کنید و از طریق تکنیک های سنتی بازاریابی، به یک پایگاه مشتری گسترده تر دسترسی پیدا کنید. اگر وبسایت خود را با محتوای تازه بروز می کنید و سریعاً به رفع مشکلات فنی می پردازید، دیگر هرگز نگران "عدم وجود" مشتریان فعلی و آینده خود نخواهید بود.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments