The best German language course

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

امروزه خیلی از افراد برای آنکه بتوانند آینده روشن‌تری برای خود رقم بزنند و فرصت‌های پیشرفت بیشتری در زندگی برای خود فراهم نمایند در تلاش‌اند که زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم در کنار زبان انگلیسی بیاموزند. یادگیری زبان آلمانی می‌تواند مزیت‌های بسیاری داشته باشد. آموزشگاه‌ها و آکادمی‌های مختلفی دوره‌های زبان آلمانی در سطح‌های مختلف برگزار می‌کنند که می‌توان با شرکت در این دوره‌ها این زبان را به راحتی فراگرفت. اگر می‌خواهید با بهترین دوره آموزش زبان آلمانی بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین دوره های زبان آلمانی

در آموزشگاه‌های زبان آموزش زبان آلمانی از سطح پایه تا پیشرفته و با استفاده از جدیدترین متدهای آموزش و استفاده از کتاب‌هایی چون STARTEN WIR و Sicher برگزار می‌شود. این دوره‌ها به نحوی تنظیم و برنامه‌ریزی شده‌اند که تمام زبان آموزان با توجه به محدودیت‌های زمانی، شرایط شغلی و تحصیلی و موقعیت خود بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند وخیلی سریع بر زبان آلمانی مسلط شوند.

معمولا فضای این دوره‌ها طوری شبیه سازی شده است که افراد فرصت یادگیری مکالمات روزمره آلمانی را در این محیط داشته باشند و به این ترتیب افرادی که قصد سفر یا مهاجرت به کشور آلمان را دارند بتوانند به خوبی به زبان المانی صحبت کنند.

 از جمله بهترین دوره‌های آموزش زبان آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·        سطح A1 ( سطح پایه)

پس از تعیین سطح زبان آلمانی با توجه به نظر مدرس می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید. ابتدایی‌ترین دوره زبان آلمانی سطح A1 یا همان پایه است. این دوره معمولا در دو ترم 28 جلسه ای برگزار می‌شود و کتاب Starten Wir در آن تدریس می‌گردد. در این دوره افراد می‌توانند به مکالمات روزمره آلمانی مسلط شوند و به خوبی نیازهای روزانه خود را برطرف کنند. این دوره برای افرادی که قصد مهاجرت به آلمان، اتریش و یا سوئیس را برای پیوستن به خانواده و یا ازدواج دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. آزمون A1 هر ماه توسط بخش فرهنگی سفارت اتریش و همچنین برخی از موسسه‌ها برگزار می‌شود.

·        سطح A2 ( سطح مقدماتی)

در این دوره نیز همان کتاب Starten Wir و در 2 ترم 28 جلسه ای برگزار می‌شود. زبان آموزان در پایان این دوره علاوه بر گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی می‌توانند مطالب پیچیده‌تری چون روزنامه، مقاله یا تبلیغات را به خوبی مطالعه کنند و بخوانند.

·        سطح B1 (سطح متوسط)

یکی از بهترین دوره زبان آلمانی می‌تواند دوره B1 که سطحی متوسط دارد باشد. در این دوره کتاب Starten Wir و طی 3 ترم 28 جلسه ای اجرا می‌شود. در این دوره زبان آموزان به دایره وسیعی از واژگان و لغات آلمانی مسلط خواهند شد. معمولا افرادی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کاری دارند در این دوره شرکت می‌کنند و پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون B1 می‌توانند به راحتی به آلمان سفر کنند.

دوره های زبان آلمانی

·        سطح B2 ( سطح بالاتر از متوسط)

در این دوره آموزش زبان المانی کتاب Sicher  در 4 ترم 28 جلسه‌ای تدریس می‌شود. زبان آموزانی که در این دوره شرکت می‌کنند به درک بالایی از زبان آلمانی دست خواهند یافت. به طوری که در حوزه رشته تخصصی خود می‌توانند در بحث‌های تخصصی شرکت کنند. از این‌رو این دوره گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های المان را دارند. در بسیاری از دانشگاه‌های آلمان شرط پذیرش دانشجوهای بین‌المللی داشتن مدرک B2 است.

·        سطح C1 ( پیشرفته)

سطح پیشرفته زبان آلمانی از بهترین دوره آموزش زبان آلمانی محسوب می‌شود. زبان آموزانی که در این دوره شرکت می‌کنند پس از پایان دوره و اخذ مدرک می‌توانند خیلی روان مکالمات آلمانی داشته باشند و کاملا بر این زبان مسلط می‌شوند.

لازم است که اشاره کنیم مدرک A1 و مدرک B2 زبان آلمانی مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای مهاجرت هستند. رضایت زبان آموزان آکادمی پوریا خانی نشان می‌دهد که با شرکت در دوره‌های فوق که با پیشرفته‌ترین متد روز دنیا برگزار می‌شود و در آن از تکنیک ‌ای یادگیری سریع استفاده می شوند توانسته‌اند در مدت زمان کوتاهی به زبان آلمانی مسلط شوند و به اهداف خود دست یابند.

شیوه برگزاری دوره‌های زبان آلمانی به چه صورت است؟

دوره‌های آموزش زبان آلمانی معمولا به صورت نیمه فشرده، فشرده، فوق فشرده و خصوصی برگزار می‌شوند و می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین باشند. به طور کلی تعداد جلسات هر ترم زبان آلمانی معادل 28 جلسه 1.5 ساعته است که در دوره‌های فوق تعداد روزه‌های به اتمام رسیدن دوره با توجه به برنامه‌ریزی‌های هر یک از آموزشگاه‌ها و موسسات متفاوت است. توجه داشته باشید که اگر قصد شرکت در دوره‌هایی به غیر از دوره‌های مقدماتی زبان آلمانی را دارید حتما باید در آزمون ورودی تعیین سطح شرکت کنید که این فرآیند به صورت آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می‌شود.

بهترین دوره آموزش زبان آلمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • جامعیت و کامل بودن سر فصل‌های دوره آموزشی
  • برگزاری دوره توسط اساتید با سابقه و حرفه‌ای که علاوه بر زبان آلمانی با فرهنگ این کشور نیز به خوبی آشنا هستند.
  • انعطاف پذیری دوره‌های آموزش زبان آلمانی، به طوری که زبان آموزان با توجه به شرایط کاری و موقعیت جغرافیایی محل سکونت خود بتوانند در این دوره‌ها به راحتی شرکت کنند.
  • ارزیابی نظرات زبان آموزان قبلی و میزان رضایت مندی آن‌ها
  • منابع تدریس دوره زبان آلمانی و استفاده از بهترین منابع آموزش زبان آلمانی، زیرا در غیر این صورت زبان آموزش نمی‌تواند به خوبی بر این زبان مسلط شود.
  • جمعیت متقاضیانی که در دوره زبان آلمانی شرکت می‌کنند. متاسفانه اگر تعداد زبان آموزان حاضر در دوره خیلی زیاد باشد مکالمات بین مدرس و زبان آموز به خوبی صورت نمی‌گیرد و کیفیت تدریس کاهش می یابد.
  • مشاوره و پشتیبانی مدرس از زبان آموزان زبان آلمانی

قطعا دوره‌هایی که دارای تمامی شرایط ذکر شده باشند از بهترین دوره‌های زبان آلمانی هستند و افراد با شرکت در آن‌ها می‌توانند به خوبی بر این زبان به ظاهر سخت مسلط شوند و اهداف و رویاهای خود را دنبال کنند.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments

No Comments

Add a New Comment:

You must be logged in to make comments on this page.