نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

سوالات آیین نامه رانندگی اصلی (قبولی ۱۰۰٪) برای افراد مختلف دانلود رایگان، در درجه ی اول با هدف افزایش اطلاعات و دانش آنها در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی و سپس موفقیت آنها در آزمون آیین نامه رانندگی  اصلی (قبولی ۱۰۰٪) ارائه می شود. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی می شود. استفاده از آزمون های آیین نامه اصلی آنلاین قبولی شما را در آزمون آیین نامه اصلی ۱۰۰% تضمین می کند. توجه داشته باشید آزمون های آیین نامه اصلی شامل ۴۴ آزمون می باشد و پیشنهاد ما به شما برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست تمامی آزمون هاست.

 

هدف ما آموزش رانندگی و ایجاد آزمون های آزمایشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سال 1403 با جدیدترین آزمون های اصلی، سوالات فنی آیین نامه رانندگی و سوالات فرهنگ رانندگی جهت بالا بردن سطح آمادگی هنرجویان در آزمون آیین نامه رانندگی می باشد.

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنیم , اگر می خواهید اصل سوالات آیین نامه رانندگی را فورا دانلود و دریافت کنید می توانید از همین صفحه , کمی پایین تر , اصل سوالات سال 1403 با آخرین تغییرات را به راحتی دانلود کنید .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی , به صورت سراسری و کشوری می باشد یعنی , سوالات در آموزشگاه های رانندگی سراسر کشور با هم مشابه می باشند .

منظور ما از سوالات ” اصل سوالات آیین نامه رانندگی ” است .

 

 به طور طبیعی اگر بخواهیم آمار دقیقی از تعداد قبولی های امتحان آیین نامه بدهیم به این صورت می باشد که :

اگر شما یک کلاس 30 نفره را در نظر بگیرید , تعداد قبولی حدود 8 الی 10 نفر خواهد بود که این آمار بسیار به واقعیت نزدیک است .

کسانی که قبول میشوند خب مبارکشان باشد اما مابقی تکلیفشان چیست و چکار باید انجام بدهند ؟

خب واضح است که یک هفته دیگر از زمان با ارزششان را به راحتی می سوزانند و بدتر از آن باید سر صبح بروند بانک و در یک صف طولانی ایستاده یک فیش به حساب آموزشگاه و راهنمایی و رانندگی پرداخت کنند که واقعا ( فاجعه است ) و در هزینه گواهینامه نیز ضرر چشمگیری خواهند کرد .

پس چه کار کنیم تا جزو قبول شدگان باشیم ؟

 

خب واضح است که دو راه دارید :

 

1_ یا باید کتاب آیین نامه رانندگی با آن حجم زیادش که بسیار حوصله سر بر هست را بخوانیم , که برای دانلود رایگان کتاب آیین نامه می توانید از همین صفحه , کمی پایین تر , کتاب را دانلود کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که :

اصل سوالات را دانلود کنید , زیرا دقیقا خود سوالات امتحان آیین نامه 1403 را قرار داده ایم و پس از دانلود شما هیچ نیازی به خواندن کتاب نخواهید داشت .

2_ یا باید سوالات ایین نامه که قرار است فردا امتحان بدهیم را فراهم کنیم! بله , اکثر کسانی که بار اول قبول می شوند یا ساعت ها کتاب آیین نامه با آن حجم زیادش را خواندند و یا اصل سوالات را داشتند .

که ما در همین صفحه اصل سوالات سال 1402 , با آخرین تغییرات را برای شما قرار داده ایم .

در این صفحه تمام نمونه سوالات آیین نامه و نکاتی که برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نیاز دارید قرار دادیم شامل:

جدیدترین آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪) در سال 1403 به صورت رایگان و آنلاین

کاملترین و مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب

 

توجه داشته باشید این مجموعه تست آیین نامه دقیقا در آزمون آیین نامه 1403 داده مي شود. اگر میخواید به راحتی قبول شوید این صفحه را کامل مطالعه کنید.

 

با شرکت در تست آیین نامه راهنمایی رانندگی آموزشگاه رانندگی سبقت دیگر نیاز به هيچ کتاب و یا فایل دیگری ندارید و در کمترین زمان قبولی شما را تضمین میکنیم.

 

دانلود نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی آنلاین

 

نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی

 

سوالات امتحان آیین نامه اصلی را فقط از وب سایت های اصلی آموزشگاه های رانندگي دانلود کنید دلیلش را در ادامه توضيح خواهیم داد . راستی پیشنهاد میکنیم حتما توضیحات این صفحه را مطالعه کنید موارد جدیدي را آموزش دادیم .

 

تست آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی:

 

نتایج آزمون راهنمایی رانندگی را بعد از تست میتوانید مشاهده نمایید

قبولی خود را با این شبیه ساز آزمون آنلاین آیین نامه تضمین کنید

 

تست آزمون آنلاین آیین نامه 1403

 

آزمون آنلاین آیین نامه 1403 ( بیش از 75 آزمون تستی آیین نامه را برای شما عزیزان آماده نمودیم ) این مجموعه دقیقا عین آزمونهاي اصلی هستند بدون کوچک ترین تغییر.

 

آزمون آیین نامه رانندگی یکی از مراحل دریافت گواهینامه

 

آزمون آیین نامه رانندگی یکي ازمراحل در فرایند دریافت گواهینامه رانندگی است. این آزمون شامل سه بخش تئوری ، عملی و آزمایش تخصصی است.

 

در بخش تئوری ، مهارتهای عمومي و خاص رانندگی به همراه قوانین و مقررات ترافیکی به کاندیداها آموزش داده می‌شود. این بخش از آزمون با استفاده از سوالات چندگزینه‌ای برای ارزیابی دانش و مهارتهای کاندیداها استفاده می‌شود.

 

امتحان آیین نامه رانندگی بدون استرس با نمونه سوالات آیین نامه

 

مطالعه آیین نامه رانندگی بسیار کاربردی است ولی برای بعضی افراد به دلیل کمبود زمان، مشکل است. دراین شرایط اموزشگاه رانندگی سبقت با ارائه بسته های آموزشی طلایي و نمونه سوالات آیین نامه رایگان آماده است تا به شما کمک کند تا آیین نامه رانندگی را به راحتی ياد بگیرید و به رانندگی امن و مسئولانه دست یابید.

 

آزمون آیین‌ نامه اصلی دریافت گواهینامه رانندگی

 

شامل موارد زیر است:

  • پاس کردن ازمون نظری و عملی دریافت گواهینامه رانندگی به همراه نمره قبولی
  • داشتن سن قانونی برای موتورسیکلت، خودروی سواری و خودروی شاسی‌بلند
  • داشتن مدرک تحصیلی معتبر برای درخواست گواهینامه رانندگی حرفه‌ای
  • گذراندن آزمون‌های پزشکي مورد نیاز برای دریافت گواهینامه رانندگی
  • پرداخت هزینه صدور گواهینامه رانندگی به مراجع مربوطه

 

آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی

 

آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی ، یک سری قوانین و مقررات است که برای آموزش و ارزیابی مهارت های رانندگی در کشور ما تدوین شده است.

 

این ایین نامه شامل مواردی مانند الزامات سنی، سطح تحصیلات و سایر شرایط لازم برای دریافت گواهینامه رانندگی است . همچنین آیین نامه مشخصات مربوط به آزمون های نظری و عملی رانندگی را نیز شامل می شود.

 

با این حال آیین نامه راهنمایی و رانندگي تنها بخشی از فرایند دریافت گواهینامه رانندگی است. افراد برای دریافت گواهینامه رانندگی باید در کلاس های آموزشی رانندگی شرکت کرده و بعد از گذراندن آزمون های نظری و عملی می توانند گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند.

 

به همین دلیل، رعایت قوانین و مقررات ایین نامه راهنمایی و رانندگی از اهمیت بسیاری برای افرادی که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگي هستند برخوردار است.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments