لوله پلی اتیلن ارزان را از کجا بخریم؟

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

شرکت پلیمرکده برای ساختن و آبادی کشور عزیزمان ایران از سال 1379 با بهره گیری و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان خبره در رشته های عمرانی و ساختمانی، فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت پلیمرکده همواره تلاش میکند به عنوان کارخانه لوله پلی اتیلن در صنعت لوله و اتصالات و آبیاری قطره ای، فاضلاب و ساختمانی با تکیه بر دانش کارشناسان و بهره گیری از نیروهای مختصص و خلاق در جهت تولید محصولات باکیفیت گامی پیشرو و موثر بردارد.

گروه پلیمرکده با بیش از دو دهه سابقه در این حوزه توانست با رویکرد، اعتمادسازی و سلامت کاری، سابقه قابل قبول و درخشانی را در حوزه کاری خود بر جای گذارد.

شرکت پلیمرکده در طی سالهای گذشته تحولات جدی را از نظر کیفی پشت سرگذاشته و با تکنولوژی روز دنیا هم قدم شده است تا محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند.

کیفیت لوله پلی اتیلن یا دیگر لوله هایی که در تمام صنایع استفاده میشوند، باید بر اساس استانداردهای تعریف شده باشد و از مواد اولیه مرغوب برای تولید آن ها استفاده شود.شرکت پلیمرکده با استفاده از دانش یک تیم خبره، در تولید لوله ها و اتصالات تا به امروز خوش درخشیده است و رضایت مشتریان از افتخارات تیم پلیمرکده محسوب میشود.

چند نکته درمورد لوله فاضلاب پلی اتیلن که باید بدانید

لوله فاضلاب پلی اتیلن در جمع آوری هر سه نوع فاضلاب خانگی، فاضلاب صنعتی و فاضلاب سحطی کاربرد دارد.این لوله ها از یک نوع مواد پلیمری پلاستیکی ساخته میشود که در واقع ترکیبی از نفت خام با گازهای طبیعی است و منجربه مستحکم بودن لوله پلی اتیلن میشود.

فاضلاب های خانگی به دلیل موادی اعم از شامپوها، صابون ها و دیگر مواد اسیدی خطرناک هستند و باید از لوله ای برای انتقال این مواد استفاده کرد که ایمنی بالایی داشته باشد.در چنین مواقعی لوله های پلی اتین بهترین انتخاب برای انتقال فاضلاب خانگی به شبکه انتقال فاضلاب میباشند.

لوله پلی اتیلن فاضلابی در قطرها و ابعاد متفاوتی تولید میشود تا برای تمامی مکان ها قابل استفاده باشند.این لوله ها از استحکام خاصی برخوردار هستند.همین امر منجربه مزایایی چون طول عمربالا، مقاومت در برابرگازهای سمی و مواد شیمیایی، وزن سبک، حمل و نقل راحت، قیمت مناسب، عدم رسوب گرفتی و سیال بودن فاضلاب در آن ها، دارا بودن اتصالات مطمئن و قابلیت ارتجاعی بودن لوله های پلی اتیلن شده است.

لوله های پلی اتیلن استقامت و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند ولی باز هم هنگام نصب یا لوله بازکنی منازل باید توجه کنید که به لوله ها آسیبی نرسد تا دچار نشتی نشوند.

فنر زدن یا لوله بازکنی منازل با چوب، اگر با فشار زیادی همراه باشند به لوله ها آسیب میرسانند یا دچار ترک خوردن آن ها میشوند.به همین دلیل اگر در این زمینه تجربه ای ندارید حتما از یک فرد با تجربه برای بازکردن لوله های گرفته شده کمک بگیرید.

بایدها و نبایدهای قبل از خرید سیستم آبرسانی

اتصالات پلی اتلین بدون شک یکی از پرکاربرد ترین محصولات و لوازم جانبی میباشند که وجود آن ها ضروری است.اگر بخواهید یک سیستم آبرسانی عالی داشته باشید باید از اتصالات پلی اتیلن استفاده کنید. محصولات اتصالی پلی اتیلن در ابعاد و انواع گوناگونی تولید میشوند تا برای هر حوزه و هر سایز لوله ای مناسب باشند.

از مزیت های اتصالات لوله پلی اتیلن میتوانیم به نصب آسان، مقاوت بالا، کیفیت مرغوب، سازگار با محیط زیست، مقاومت در برابر زنگ زدگی و مقاومت در برابر ترکیبات شیمیایی اشاره کنیم.

اتصالات لوله های پلی اتیلن در مدل های پیچی یا رزوه ای تولید میشوند و جزو جدید ترین سبک های موجود در بازار محسوب میشوند.این اتصالات نیاز به جوش ندارند و به راحتی از طریق مادگی قابل نصب و اتصال هستند.

اتصالات دارای قطرها و انواع گوناگونی از جمله تبدیل، زانو، سه راهی، کمربند، مغزی، درپوش و رابط هستند که به دلیل استفاده های گوناگون ارزیابی و تولید شده اند.

تمامی قطعات اتصال باید بر اساس ترتیب نصب شوند و در جای دقیق خود قرار بگیرند.همچنین نیاز است که محکم کاری به طور دقیق انجام شود تا قطعه اتصال به طور کامل چفت و بست شود.

 

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments