همه چیز در مورد روغن بهران اکسترا 15w40

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

روغن بهران اکسترا 15w40

یکی از بهترین روغن هایی که موتور های دیزلی می توانند مورد استفاده قرار دهند روغن بهران اکسترا 15w40 می باشد. این روغن دارای ماهیتی از مواد نیمه سینتیک می باشد. انواعی از کامیون ها و نیز اتوبوس ها که در بدترین شرایط کار می کنند و دارای سیستم کنترل آلودگی می باشند از این محصول می توانند استفاده کنند. به علاوه طیفی از موتور ها که دارای میزان سوخت دیزل آن زیر 5000 ppm می باشد هم می توانند از این روغن استفاده کنند. این محصول تولید داخل بوده و دارای طیف وسیعی از مزایا می باشد.

روغن بهران اکسترا 15w40 در یک نگاه

اگر بخواهیم به طور خلاصه نگاهی به این محصول بندازیم ذکر موارد زیر دارای اهمیت می باشد:

  • پایداری این محصول دربرابر اکسیداسیون بسیار قابل توجه بوده و حتی مواردی مانند زیاد شدن دما هم نمی تواند سبب از بین رفتن پایداری این محصول شود.
  • این محصول در کنترل ورود دوده بسیار خوب عمل کرده و نیز امکان آلوده شدن سیستم موتور را از بین می برد. به طوری که ذرات دوده پراکنده شده و این نشان از قدرت پاک کنندگی عالی این محصول می باشد.
  • این محصول دارای سطحی قابل قبول از پایداری برشی می باشد. به طوری که افزایش دما نیز سبب تغییر میزان پایداری برشی نخواهد شد.
  • این محصول از یک حفاظ نامرئی برخوردار می باشد که همین بخش از ساییده شدن قطعات موتور ممانعت به عمل می آورد. اگر این حفاظ وجود نداشت عوارضی که در سیستم و قطعات ایجاد می شد سبب می شد تا هم هزینه گزافی تحمیل شده و هم کارکرد دستگاه کم شود.
  • این روغن دارای سطح بسیار خوبی از فراریت می باشد و این امر مانع از این می شود روغن به راحتی بخار شود.

این محصول دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

همانطور که خدمت شما گفتیم به منظور روانکاری انواع اتوبوس و نیز کامیون های نیمه سنگین که از سال 2004 به بعد تولید شده اند بهترین گزینه روغن بهران اکسترا 15w40 می باشد. به طوری که به دلیل برخورداری از روغن نیمه سینتیک این محصول می تواند برای کامیون هایی که دارای سیستم کنترل آلودگی هستند مفید باشد. به علاوه اینکه افزودنی های خاص دیگری نیز در ساختار این روغن به کار رفته است.

این افزودنی های خاص هم سبب افزایش ماندگاری این روغن شده است و هم امکان حفاظت از تجهیزات دربرابر اکسیداسیون را فراهم می کند. این روغن می تواند به خوبی خود را دربرابر کاهش ویسکوزیته حفظ کرده و می تواند خود را با سوخت های دیزلی که از گوگرد برخوردار هستند سازگاری پیدا کند. اگر بخواهیم این روغن را با تولیدات خارجی مقایسه کنیم به جرئت باید بگوییم که از نظر کیفیت دست کمی نسبت به نمونه های خارجی ندارد.

میزان بالای خلوص مواد تشکیل دهنده این روغن و نیز تغییرات زیاد دمایی روغن از جمله دلایل دیگری هستند که سبب می شود تا بتوان این محصول را یک محصول درجه یک تلقی کرد. این را هم درنظر داشته باشید که به دلیل تولید این محصول در داخل کشور این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات خارجی می باشد. آلودگی این محصول بسیار کم بوده و کاهش مصرف سوخت را نیز در پی استفاده از این محصول شاهد هستیم.

چند نکته برای نگهداری بهتر محصول

برای نگهداری بهتر محصول می توان موارد زیر را درنظر داشته باشید:

  • این محصول را در دمایی بین 5 تا 40 سانتیگراد نگهدارید. اگر محصول را در دمایی خارج از این دما نگهداری کنید کیفیتش افت می کند.
  • بهتر است این محصول را در مکانی سرپوشیده قرار دهید. اگر چنین مکانی در اختیار شما نیست بهتر است با پارچه روی محصول را بپوشانید.

 

سخن آخر

در این مطلب درباره روغن بهران اکسترا 15w40 برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. دانستید که این محصول دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی می باشد که برای اتوموبیل هایی نظیر اتوبوس و نیز کامیون که دارای مدل های بالای 2004 هستند و از سیستم کنترل آلودگی برخوردار هستند می تواند بسیار ارزشمند باشد. به طوری که نه به راحتی بخار شده و نیز از حفاظ نامرئی برخوردار بوده که از ساییده شدن قطعات موتور جلوگیری می کند. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی با خرید روغن بهران اکسترا 15w40 و مشخصه های آن آشنا شده باشید.

 

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments