تعمیر پکیج در تهران

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

تعمیر پکیج در تهران از جمله خدماتی است که بیشتر سرویس کاران حتی بیشتر از نصب پکیج و یا سرویس های دوره ای به آن مشغول هستند.
در فصل سرما و با افزايش ميزان آب گرم مصرفی و نياز به سيستم گرمايشی پکيج ميزان در خواست سرويسکار براي تعميرات پکيج افزايش می يابد تهران سرويس با ارايه خدمات گسترده در زمينه نصب پکيج تعميرات پکيج و سرويس پکيج آماده خدمت رسانی به شما عزيزان ميباشد .
اما این نکته لازم به ذکر است که اگر سرویس پکیج به صورت منظم و دوره ای انجام شود، دیگر نیازی به تحمل هزینه تعمیرات پکیج که گاه ها هزینه های سنگینی در بر دارد، نخواهد بود.
سيستم گرمايش محل سکونت و همچنين تأمين آب گرم برای مصارف بهداشتی بخشی از نيازهای اصلی ساختمان محسوب میشود.
امروزه پکيج‌های مختلف با نوع سوخت متفاوت در بازار موجود است که هرکدام به سرويس و نگهداری مخصوص به خود نياز دارند؛ اما به دليل قيمت مناسب سوخت در کشور ما، پکيج گازی و پکيج گازوئيلی از محبوبيت بيشتری نسبت به پکيج برقی برخوردار هستند.

تحت چه شرایطی نیاز به تعمیر پکیج دیواری است؟

با افزایش طول عمر پکیج، رسوبات کربن تولید شده در اثر احتراق در دمای بالا، تجمع گرد و غبار وارد شده هوا در پکیج دیواری و همچنین عواملی مانند رسوب، گل و لای و میکروارگانیسم ‌های موجود در سیستم آبراهه را تحت تأثیر قرار خواهند داد. تبادل حرارتی و مکانیکی قطعات متحرک اثر نامطلوبی دارند که باعث کاهش طول عمر پکیج و افزایش میزان خرابی آن می شود. بنابراین، برای اینکه پکیج دیواری در شرایط کاری مناسب، کارآمد و اقتصادی کار کند، باید به طور منظم از تجهیزات نگهداری کرد.

مشکلاتی که نیاز به تعمیر پکیج دارند عبارتند از:

  • گرم بودن کم رادیاتورها
  • حرارت یا گرمای کم آب مصرفی یا نوسان دما
  • انفجاری روشن شدن پکیج
  • پکیج دائم افت فشار دارد.
  • کار نکردن پمپ یا صدای ناجور آن
  • سر و صدای بیش از حد پکیج هنگام کار
  • افزایش فشار همزمان با افزایش دما می باشد.
  • افزایش خود به خودی فشار

 

تعمیر تخصصی پکیج دیواری

در این بخش می‌خواهیم تعمیر پکیج دیواری را در حد ابتدایی و مشکلات ساده ایی که خود شما هم قادر به تعمیر آن‌ها هستید آشنا کنیم.
قبل از هر چیزی درباره تعمیر پکیج دیواری باید بگویم که پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.
در ابتدا باید بگویم که زمانی که آب پکیج تامین نشود پکیج نمی‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم رسیده است یا خیر؟ در همه پکیج‌های دیجیتال به واسطه ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنالوگ هم به کمک همان عقربه فشار که روی دستگاه قرار دارد متوجه می‌شوید در این حالت باید درجه و مقدار آن روی یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می‌توانید آب آن را ببندید.
در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید برق آن را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه از پریز جدا کرده و برعکس آن را وصل کنید چرا که بعضی از پکیج‌ها روی فاز و نول حساس اند.
در این مرحله از تعمیر پکیج دیواری باید گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید.
و اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق است را هم باید در نظر بگیرید چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد و باعث آسیب جدی به شما خواهد شد.
برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ها از کار افتاده اند می‌توانید بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و دود کش را وصل کنید و مواظب باشید که دودکش کوچک ترین نشتی نداشته باشد.

تعمیر پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهردر صورت نیاز به خدمات پکیج کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست تکنیسین خود را ثبت کنید ،تعمیرکاران تهران سرویس در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.

تعمیر پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر پکیج در شرق تهران :

تهران سرویس تعمیر پکیج را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر پکیج مشتریان عزیز مینمایند.
ضمانت نامه تهران سرویس برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.

تعمیر پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

 

لیست ایرادات مهم در پکیج ها

  • عیب یابی و تعمیر پکیج های دیواری
  • موارد مهم در تعمیر پکیج
  • مشکل در ترموستات پکیج دیواری
  • مشکل در پمپ پکیج دیواری
  • مشکل در شیر اطمینان پکیج دیواری
  • مشکل در برد پکیج دیواری
  • مشکل در سنسور پکیج دیواری
  • مشکل در وریستور پکیج دیواری
  • مشکل در فلومتر پکیج دیواری
  • مشکل در ترمیستور پکیج دیواری
  • هزینه تعمیر پکیج دیواری
  • مشکلات معمول در پکیج ها و راه رفع آن ها
  • سوالات متداول کاربران درباره مشکلات پکیج ها

عیب یابی و تعمیر پکیج های دیواری

از موارد مهم در شروع و تشخیص تعمیر پکیج ها، یافتن عیب در آن ها می باشد. متخصصان تعمیرات ابتدا باید مشکل دستگاه را پیدا نمایند و سپس شروع به انجام تعمیرات نمایند. این یافتن عیب می تواند قطعه مشکل دار را شناسایی کرده و نتیجه خوبی را داشته باشد. اگر این مرحله اول به خوبی و درستی انجام نگردد نتیجه این خواهد شد که مشکل همیشه در پکیج خواهد ماند. به طور مثال نشت آب و یا هواگیری نادرست یکی از موارد رایج مشکلات در پکیج ها می باشد که باید به متخصص این امر جهت رفع آن مراجعه نمود. تعمیرات پکیج ها در زمستان اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا اگر پکیج مشکل پیدا کند آب گرم مصرفی و همینطور گرمایشی هم نخواهد بود. اگر این تعمیر عقب انداخته گردد علاوه بر خطراتی که به همراه دارد باعث خرابی بخش های دیگر دستگاه هم خواهد شد.

موارد مهم در تعمیرات پکیج

از نکته های مهم در تعمیر پکیج های دیواری استفاده از نیروی حرفه ای در تعمیرات می باشد. این کار باعث می گردد که بتوانید در زمانی کوتاه مشکلات پکیج را برطرف نمایید. متخصصان مورد اعتماد قطعات مشکل دار را با قطعه های اورجینال عوض خواهند کرد و نگرانی مشتری بابت استفاده از جنس های تقلبی برطرف خواهد شد.

 

مشکل در ترموستات پکیج دیواری و تعمیر آن

در صورتی که در مشکل داغ شدن بیش از اندازه را دارید می توانید این مشکل را در خراب بودن ترموستات جستجو نمایید. ترموستات کنترل دمای پکیج ها را بر عهده دارد و در صورتی که دمای آب بالاتر از 100 درجه باشد به برد پکیج این فرمان را می دهد که پکیج را خاموش نماید و اجازه داغ شدن بیش از حد را نخواهد داد. اگر دیدید که با بالا رفتن درجه آب باز هم پکیج روشن است می توانید دلیل آن را مشکل در ترموستات بدانید که نیاز به تعویض دارد.

مشکل در پمپ پکیج دیواری

زمانی که پمپ پکیج با وجود اینکه روشن است حرکت نمی کند و آب گرم در رادیاتورها جریان ندارد، می توان خراب بودن پمپ را متوجه گردید. پمپ آب وظیفه انتقال آب گرم به رادیاتورها و لوله ها را دارد و عامل اصلی در جریان پیدا کردن آب در داخل لوله ها و رادیاتور می باشد. پمپ آب ها از قطعات گران در پکیج ها می باشند که در صورتی که دچار مشکل شوند هزینه بالایی باید برای آن داده شود.

مشکل در شیر اطمینان پکیج دیواری

وظیفه شیر اطمینان پکیج کنترل فشار آب در مدار اولیه می باشد و در صورتی که فشار آب از کنترل خارج گردد مشکلی در شیر اطمینان پیش آمده است. در حالت عادی زمانی فشار آب به اندازه نهایی خود برسد این شیر اطمینان می باشد که عمل می کند و می تواند آب را خارج کرده و از بالا رفتن فشار آب جلوگیری نماید. برای تعمیر آن باید از متخصصین این امر درخواست کمک نمود.

مشکل در برد پکیج دیواری

برد ها نقش زیادی در درست عمل کردن پکیج ها دارند زیرا این قطعه باعث می شود که فرمان دستگاه به بخش های دیگرانتقال داده شود. در صورتی که این قطعه به هر دلیلی کار نکند، فرمان ها درست انجام نمی شوند و عملکرد بخش های مختلف از کار می افتد. در تعمیر این قطعه اجزای آن مانند فیوز، آی سی، رله، ترانس تغذیه و … بررسی می شوند. در صورتی که قابل تعمیر باشند تعمیر شده و در غیر این صورت تعویض می گردد.

مشکل در سنسور پکیج دیواری

دو نوع سنسور در پکیج دیواری به نام های سنسور دود و سنسور حرارتی وجود دارند که از قطعات بسیار مهم محسوب می شوند. اگر دما بالا رفته و یا عملکرد نامناسب باشد، سنسور دود این شناسایی را انجام می دهد و انواع خطا پکیج ایران رادیاتور را به دستگاه نشان خواهد داد. این سنسور برای بالا بردن ایمنی در پکیج استفاده می گردد.
کار سنسور حرارتی تبدیل درجه حرارات و کنترل فین های پکیج می باشد و اگر دمای لوله از مقدار مشخص بالاتر برود، خطاها باعث خاموش شدن شعله می شوند. در صورتی که این سنسور حرارتی کار نکند در زمان افزایش دما شعله خاموش نخواهد شد و خطری پکیج را تهدید نخواهد نمود. می توان با کمک متخصصین تعمیر پکیج این سنسور را تعمیر نمود.

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

مشکل در وریستور پکیج دیواری

از قطعات مهم در پکیج این قطعه مقاومت می باشد که وظیفه آن محافظت از قطعات در مقابل نوسانان ها و بالارفتن ولتاژ می باشد. در صورت خرابی این قطعه باید آن را تعویض و یا تعمیر نمود زیرا باعث خرابی بخش های دیگر هم خواهد شد. خرابی این مقاومت باعث وارد شدن زیاد از حد ولتاژ به دستگاه می شود و می توان بخش های دیگر را نیز درگیر کرده و هزینه بیشتری را به شما تحمیل نماید.

مشکل در فلومتر پکیج دیواری

اگر قطعه ای به نام فلومتر در پکیج خراب باشد نتیجه آن این است که هر چقدر میزان دمای آب را تنظیم کنیم هیچ تغییری روی نخواهد داد. این قطعه، کار اندازه گیری آب گرم را در پکیج دارد و با توربین مغناطیسی که دارد می توان عبور جریان آب را به چرخش درآورد و مقدار درجه آب گرم را به برد ارسال خواهد نمود.

مشکل در ترمیستور پکیج دیواری

ترمیستور نوعی مقاومت می باشد که به درجه حرارت حساس است. اگر این مقاومت در حالت مثبت باشد دما بالا می رود و اگر منفی باشد مقاومت پایین می آید. خراب شدن این مقاومت هم باعث مشکلات زیادی در عملکرد دستگاه خواهد داشت. تعمیرکاران بعد از بررسی در صورت تعمیر آن را تعمیر خواهند نمود و در غیر این صورت آن را تعویض می نمایند.

هزینه تعمیر پکیج دیواری

تا زمانی که دستگاه پکیج عیب یابی نشود نمی توان مقدار دقیقی برای هزینه تعیین نمود. در ابتدای تعمیر پکیج بایدعیب یابی شود و بعد ایرادها به صورت دقیق مشخص می شوند. با توجه به تعداد خرابی قطعات و همچنین نیاز به تعویض و یا تعمیر می توان هزینه تخمینی را مشخص نمود. در صورتی که می توانید هزینه بیشتری را بدهید از تعمیرکار بخواهید تا قطعه را نو نماید که تا مدت ها به مشکلی برنخورید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments