بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

موبایل های هوشمند امروزه زندگی انسان ها را به شدت به خود وابسته کرده است. روزانه گوشی های موبایل با برند های مختلف و قابلیت های جدیدی ساخته و در بازار عرضه می شود.

مردم دیگر نه تنها از گوشی برای سرگرمی بلکه برای کسب درآمد ، تبلیغات ، کارهای روزانه و تبادل اطلاعات و …. استفاده می کنند به همین دلیل گوشی یکی از نیاز های اصلی مردم در زمان حال حاضر شده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان کشور و افزایش روز افزون قیمت های گوشی موبایل ، توان خرید یا تعویض گوشی موبایل در میان مردم بسیار کم شده و افراد برای سالم ماندن و خراب نشدن گوشی موبایل خود بسیار دقت می کنند و درامر نگهداری درست از گوشی موبایل کوشا هستند. حتی اگر گوشی موبایلشان خراب شود آن را به مراکز تعمیرات موبایل برده و مجددا از همان استفاده می کنند.

بنابراین امروزه شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد می باشد که بازارکار دائمی و محبوبی دارد. زیرا شما در هنگام کار تعمیرات موبایل میتوانید لوازم جانبی و قطعات و… موبایل را هم بفروشید و از این طریق هم درآمد کسب کنید.

افرادی که علاقه مند به شغل تعمیرات موبایل هستند ، ابتدا برای شروع کار خود نیازمند به یادگیری تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر هستند که در زمان کوتاه آنها را به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل کنند.

در ادامه مقاله درمورد ویژگی های بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل صحبت خواهیم کرد ، همراه ما باشید….

ویژگی بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل

برای اینکه وارد به بازار کار پردرآمد تعمیرات موبایل شوید ، لازمه آن این است که شما با موبایل ها، برند ها، سیستم عامل موبایل ها و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها آشنا باشید. به همین دلیل، این کار بسیار تخصصی است زیرا هر برند پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. وقتی از این ابعاد به این شغل نگاه می کنیم متوجه می شویم که قطعا آموزشگاهی که برای آموزش به آن جا می رویم خیلی اهمیت دارد.

خیلی از دانشجویان این رشته بدون در نظر گرفتن این موارد در دوره ها ثبت نام می کنند و در پایان دوره  متوجه می شوند که علی رغم صرف هزینه هنگفت انتخاب آن ها اشتباه بوده و فقط وقت خود را تلف کرده اند. بنابراین اگر می خواهید در این رشته مهارت آموزی کنید باید ویژگی های زیر را برای آموزشگاه انتخابی خود در نظر داشته باشید:

  • سرفصل ها باید کامل و بروز باشند.
  • مباحث دوره های تعمیرات موبایل باید به صورت کامل آموزش داده شوند.
  • کارگاه کار عملی در طول دوره حتما باید برگزار شود.
  • اساتید باید مجرب و متخصص باشند.
  • مدرک آموزشگاه باید معتبر باشد.
  • کارگاه های آموزشی باید به جدیدترین ابزارآلات تعمیرات موبایل مجهز باشند.
  • مهم ترین نکته این است آموزشگاه های تعمیرات موبایل تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت داشته باشند.

آموزشگاه توبیکس بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

در سراسر کشور ، آموزشگاه های تعمیرات موبایل فراوانی وجود دارد که برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل باید تحقیقات لازم را درمورد این آموزشگاه ها انجام بدهید. در این بخش از تحقیقات باید به مواردی مانند کیفیت آموزش تعمیرات گوشی ، سوال از کارآموزانی که در این آموزشگاه فعالیت داشتند و همچنین بررسی مدارک ارائه شده ی معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان آموزشگاه تعمیر موبایل در پایان دوره بپردازید.

آموزشگاه توبیکس ، آموزش تعمیرات موبایل و فوت و فن تعمیرات موبایل را از دل بازار به شما ارائه می کند ، چرا که آموزشگاه توبیکس فقط یک آموزشگاه نیست ، بلکه ارائه کننده خدمات تعمیرات موبایل و وسایل دیجیتال نیز می باشد. مجموعه توبیکس تلاش می کند تا کاربردی ترین آموزش ها را به شما ارائه کند.

این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و از ویژگی‌های خوب آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. این آموزشگاه دارای پشتیبانی 24ساعته در تمام روزهای سال و حتی روزهای تعطیل است.
  2. آموزش تعمیر گوشی در این آموزشگاه توسط اساتید بین‌المللی انجام می‌شود.
  3. 4300 هنرجو تا آذرماه 1401 در این آموزشگاه آموزش‌ دیده‌اند.
  4. سرفصل‌های آموزشی آموزشگاه توبیکس طبق آخرین متد (2023) در تهران و سراسر کشور است.

شایان ذکر است که تعداد زیادی از هنرجوهایی که این آموزشگاه را برای آموزش تعمیر گوشی انتخاب کرده‌اند، وارد باز کار شده‌اند، زیرا کیفیت آموزش در این آموزشگاه بسیار بالاست و به هنرجوها کمک می‌کند تا بتوانند مهارت لازم جهت ورود به بازار کار را به‌دست آورند. با توجه به بازار کار تعمیرات گوشی، افراد زیادی در کلاس تعمیر موبایل شرکت می‌کنند.

اکنون به شاخصه های مهم یک آموزشگاه خوب اشاره کنیم:

1_در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر، آموزش تعمیرات موبایل می بایست توسط اساتید برتر و با تجربه تدریس شود.

2_باید از گوشی های زنده برای قرار دادن کارآموزان در شرایط واقعی تعمیرات موبایل استفاده کنند.

3_ آموزشگاه های تعمیرات موبایل باید دارای جدیدترین لوازم تعمیرات موبایل باشد و از لوازم و ابزار فرسوده استفاده نکند.

4_ متاسفانه بسیاری از آموزشگاه های تعمیرات موبایل سطح کشور با تبلیغ فراوان و ویدیوهای معرفی پرزرق و برق هنرجو را ترغیب به ثبت نام میکنند، درحالیکه حتی از ارائه میکروسکوپ نیز به تمام هنرجویان خودداری کرده و در بسیاری از مواقع از ذره بین به جای میکروسکوپ استفاده میکنند!!

5_ دوره های بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باید شامل تمامی مباحث سخت افزار و نرم افزار بوده و استاد دوره نیز باید در تمام مدت دوره تعمیرات موبایل، با نگاهی تیزبین و موشکافانه درحال سنجش مهارت هنرجویان خود باشد.

6_از مولفه های مهم هر آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر ، ارائه مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل است تا هنرجو بتواند پس از اتمام دوره به طور مستقل وارد بازار کار شده و یا در مجموعه ای به صورت مجزا مشغول به کار شود.

7_ آموزشگاه تعمیر موبایل نباید کیفیت آموزش خود را فدای هیچ چیزی کند بلکه باید اصرار به یادگیری کامل هنرجو تحت هرشرایطی داشته باشد.

8_ آزمون های فنی و حرفه ای یک آموزشگاه تعمیرات گوشی معتبر باید زیرنظر اساتید برجسته برگزار شود و در همه مراحل اساتید پاسخگو و پشتیبان سوالات هنرجویان خود باشد چرا که زمان و سرمایه ای که هنرجو صرف یادگیری تعمیر موبایل میکند بسیار ارزشمند بوده و پس از اتمام دوره باید راه را برای ورود هنرجویان به بازار کار هموار سازد.

در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس ، چه مهارت هایی را آموزش می بینید؟

در دوره های آموزش نرم افزار شما با مفاهیم زیر آشنا می شوید:

  • آموزش فلش کردن گوشی
  • آموزش ساخت اپل آیدی
  • آموزش بازگشت به حالت کارخانه
  • آموزش روت کردن گوشی
  • مچ کردن سریال با بیس باند دستگاه جهت رفع ایراد عدم ثبت شبکه info
  • آموزش بازیابی سریال و بازکردن قفل شبکه به صورت تخصصی
  • info گرفتن از اطلاعات گوشی جهت نصب رام و مشخص شدن باینری یا سکوریتی نسخه دستگاه
  • wip کردن تمامی گوشی ها جهت حذف پترن و رفع باگ های اندروید
  • فعال کردن usbdebugging گوشی های سامسونگ برای اشکال زدایی یو اس بی
  • و….

در دوره تعمیرات سخت افزاری نیز شما موارد زیر را آموزش می بینید:

  • طریقه شوک دادن به باطری
  • عیب یابی و رفع مشکلات شارژ
  • اسپیکر و نحوه تست و عیب یابی
  • آموزش مشکلات خاموشی، هنگی،ریست شدن
  • آموزش جریان کشیدن مدار های موبایل
  • آموزش نحوه تعویض سوکت های پلاستیکی و حساس به گرما در گوشی های موبایل
  • رفع مشکلات صدا اعم از پارازیت و عدم وضوح صدا
  • آموزش تعویض اسلات سیم کارت و شناخت مشخصات پایه های سیم کارت
  • آموزش شناخت مشکلات تصویر، مشکلات تاچ و ال سی دی
  • و هرآنچه که شما برای رفع مشکل سخت افزاری و نرم افزاری یک گوشی موبایل در انواع مدل های قدیمی و جدید نیاز دارید.
  • و…

در آموزشگاه توبیکس آموزش ها پشتیبانی مادام العمر می شوند و شما می توانید بعد از دوره کارآموزی اگر به مشکلی برخورد کردید یا سوالی برای تان پیش آمد از اساتید سوال کنید یا از آن ها مشاوره بگیرید.

نکات مهم در خصوص آموزش تعمیر موبایل

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، به دلیل نابسامانی وضعیت اقتصادی در کشور ما، توانایی مردم برای خرید گوشی جدید تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده‌ است. به همین دلیل تقاضا برای تعمیر موبایل بسیار زیاد شده‌است.

افرادی که علاقه دارند درزمینۀ تعمیرات موبایل مشغول به کار شوند، باید از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشند. امروزه گوشی‌های موبایل به‌سرعت در حال پیشرفت هستند و هر روز یک مدل جدید و ارتقایافته از آن وارد بازار می‌شود.

به همین دلیل یک تعمیرکار حرفه ای باید آموزش تعمیر گوشی را به‌خوبی یاد بگیرد و هر روز دانش خود را مطابق با مدل گوشی‌های جدید افزایش دهد. به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که برای آموزش تعمیرات گوشی، افراد باید به نکات زیر توجه کنند:

·         افزایش مهارت و تخصص درزمینۀ تعمیرات گوشی

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای افزایش درآمد در حرفۀ تعمیرات موبایل، داشتن مهارت و تخصص بالاست. با توجه به پیشرفت سریع گوشی‌های موبایل، افراد باید هر روز دانش و مهارت خود را افزایش دهند. با این کار آن‌ها می‌توانند رضایت مشتریان را به خود جلب کنند و درآمد خود را افزایش دهند. برای افزایش تخصص و مهارت، فرد می‌تواند در دوره تعمیرات موبایل شرکت کند.

با این کار می‌تواند به‌صورت اصولی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مهارت و تخصص خود را افزایش دهد. دوره‌های آموزش تعمیرات گوشی به‌صورت مجازی و حضوری در آموزشگاه‌های زیادی در سراسر کشور برگزار می‌شود. به همین دلیل دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است.

·         انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

یکی دیگر از فاکتورهایی که در آموزش تعمیر گوشی بسیار حائز اهمیت است، انتخاب آموزشگاه است. افرادی که قصد دارند با شرکت در کلاس تعمیر موبایل، این تخصص را یاد بگیرند، باید بدانند که انتخاب آموزشگاه تأثیر زیادی بر روی یادگیری آن‌ها دارد. به همین دلیل در هنگام انتخاب آموزشگاه باید دقت زیادی داشته باشند تا بتوانند مهارت تعمیر گوشی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند.

آموزشگاه تعمیرات گوشی زیادی در تهران وجود دارد که کیفیت آموزش آن‌ها یکسان نیست. یکی از نکات مهمی که در انتخاب آموزشگاه باید به آن توجه شود، سابقه‌کار و نحوۀ تدریس اساتید آن است. نحوۀ تدریس و تخصص اساتیدی که به هنرجوها تعمیرات موبایل را یاد می‌دهند، در یادگیری آن‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد.

نکات مهم درمورد شغل تعمیرات موبایل

  • برای اینکه مشتری دائمی و ثابت داشته باشید و هیچ وقت مشتری های خود را از دست ندهید با همواره اطلاعات و مهارت خود را بروز کنید. گوشی های هوشمند روز به روز پیشرفته تر شده و باریک تر می شوند ، و تعمیرات قطعات آن نیز سخت تر و متفاوت تر خواهد شد. شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای همواره باید درحال آموزش دیدن باشید و هرگاه گوشی جدیدی به بازار ارائه می شود ، نحوه تعمیر قطعات مختلف آن را یاد بگیرید.
  • برای ورود به بازارکار تعمیرات موبایل نیازی به مدارک تحصیلات عالی ندارید. حتی اگر در رشته دیگری تحصیل کرده باید اما به رشته و انجام کارهای فنی علاقه داشته باشید ، می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشگاه تعمیرات گوشی توبیکس ، علاوه بر یادگیری کامل تمامی سرفصل ها ، در پایان دوره مدارک فنی حرفه ای خود را دریافت کنید و به راحتی وارد بازارکار پردرآمد تعمیرات موبایل شوید.
  • همچنین برای کسب درآمد بهتر در این کار می توانید درکنار کاره تعمیرات موبایل به خرید و فروش موبایل و قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی آن بپردازید.

درآمد شغل تعمیرات موبایل

طبق تحقیقات انجام شده میزان درآمد تعمیرات موبایل به میزان تجربه و مهارت افراد بستگی دارد ، که با به روز کردن دانش خود در آموزشگاه تعمیرات موبایل و داشتن مدارک فنی حرفه ای می توانند درآمد خود را به حداقل 20 میلیون تومان برسانند.

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به بازارکار موبایل ایران بیندازیم ، متوجه می شویم که در سال 1399 و 1400 حدود 18 میلیون گوشی وارد بازار موبایل ایران شد و روز به روز تعداد خرید و فروش موبایل افزایش پیدا کرد.

موبایل هم مانند محصولات دیگر بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا می کند که با مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل ایرادات گوشی برطرف شده و شغل تعمیرات موبایل را به شغل پردآمد و فعال تبدیل می کند.

همچنین میزان درآمد دریافتی از این حرفه به چندین عامل می تواند بستگی داشته باشد:

1-محل مغازه یا تعمیرگاهی که در آن مشغول به کار هستید.

اگر مغازه شما در اماکن شلوغ یا مکان های شناخته شده تاسیس شده باشد ، تاثیر زیادی بر افزایش تعداد مشتریان شما خواهد داشت. پس هرچقدر که تعداد مشتریانمان را افزایش دهیم به نسبت آن درآمد بیشتری را کسب خواهیم کرد.

2-تجربه تعمیرکار حرفه ای

اگر شما در حرفه خود با تجربه باشید و با اعتماد به نفس کامل ، کار خود را انجام دهید و رضایت مشتریان را به خود جلب کنید ، می توانید مشتریان خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. زیرا آنها به میزان تجربه و حرفه شما در شغل تعمیرات موبایل ایمان پیدا کرده و همواره به شما برای انجام کارهای تعمیرات موبایل مراجعه می کنند.

3-میزان تسلط بر گوشی های جدید و فناوری روز

یک تعمیرکار حرفه ای باید خود را در این بازارکار هوشمند همواره بروز کند ، تا زمانی که گوشی هایی جدید با قطعات جدید در دنیای بازار کار موبایل وارد می شود ، به راحتی بتواند آن را تعمیر کند. هرچقدر که تعمیرکار میزان تسلط بیشتری بر گوشی های جدید داشته باشد و اطلاعات زیادی درمورد تکنولوژی های روز داشته باشد ،اعتماد مشتریان را به خود جلب می کند.

علاوه بر اینکه به مهارت های تعمیرکار اضافه شده ، درآمد بیشتری را هم می تواند کسب کند.

4-مشتری مدار

نحوه برخورد تعمیرکار با مشتری علاوه بر جذب مشتریان دائمی به درآمد شماهم می افزاید. زمانی که مشتری به مغازه شما مراجعه می کند ، رفتار دوستانه و راهنمایی های کمک دهنده و منطقی شما به مشتری ، موجب جلب توجه مشتری می شود. در اینصورت مشتری تعمیرکار را به خانواده و آشنایان خود معرفی می کند و به تعداد مشتریان تعمیرکار روزانه افراد جدیدی اضافه خواهد شد.

5-ساعات کار

اگر مغازه و یا تعمیرگاه شما از صبح تا شب باز باشد ، شما هیچ مشتری ای را به دلیل بسته بودن مغازه از دست نخواهید داد. باز بودن مغازه شما ، علاوه بر افزایش درآمد شما ، میزان رضایت مشتری را هم به همراه دارد.

5-هزینه تعمیر موبایل

اگر هزینه تعمیرات موبایل را از مشتریان خود ، منصفانه و حتی با کمترین سود دریافت کنید ، با سود کم می توانید بازار مشتریان خود را بسازید. البته ناگفته نماند که سود کمی که شما دریافت می کنید در آینده به بیشترین سود تبدیل می شود ، زیرا شما تعداد زیادی مشتری رضایتمند خود را به مشتری دائمی تبدیل کردید.

6-میزان تبلیغات

برای موفقیت در هر شغلی ، باید آن شغل و خدماتش را به دیگران معرفی کنید. زمانی که شما از روش تبلیغات برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنید ، حجم زیادی از مشتریان به شما مراجعه خواهند کرد ، که شما در این مواقع باید با استفاده از سیاست های جذب مشتری ، مشتری های خود را به مشتری دائمی تبدیل کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب و کانال تلگرام و… ،انواع سایت های خبری و تبلیغات پیامکی از راه های تبلیغاتی مناسب هستند.

7-سرعت ارائه خدمات

هنگامی که مشتری مطمئن باشد که گوشی موبایلش در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر می شود، نه تنها تعمیرکار را به خانواده و دوستان و آشنایانش معرفی می کند ، بلکه هرزمانی که موبایلش نیاز به تعمیر داشته باشد به همان تعمیرکار مراجعه خواهد کرد. مشتری ای که از کیفیت کار شما راضی باشد از کار و حرفه ی تعمیرکار برای دیگران بازگو می کند و برای شما تبلیغات کلامی انجام میدهد.

تبلیغات کلامی مشتریان هم میتواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش تعداد مشتریان و میزان درآمد بگذارد.

انواع دورۀ آموزش تعمیرات موبایل

علاقه‌مندان به یادگیری تعمیرات موبایل، قبل از این‌که تصمیم نهایی را برای ورود به این حرفه اتخاذ کنند، باید نوع دورۀ دلخواه‌شان را انتخاب کنند. پرواضح است که هرکدام از انواع دوره تعمیر موبایل، دارای ویژگی‌های خاصی است و خصوصاً این‌که باید به‌وسیله اساتید مربوطه تدریس شود. به‌طورکلی از انواع دورۀ آموزشگاه موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخت‌افزار و نرم‌افزار اندروید؛
  • سخت‌افزار و نرم‌افزار آیفون؛
  • تعمیرات عمومی موبایل؛
  • تعمیرات تخصصی موبایل؛
  • دورۀ آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل؛

گفتنی است که در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه‌ای، هر آنچه که متقاضی نیاز داشته باشد ارائه می‌شود و افراد باید در انتخاب بهترین کلاس تعمیر موبایل دقت نظر کافی داشته باشند. البته ممکن است سرفصل‌های عنوان‌شده در دوره‌های تعمیرات موبایل، اشتراک زیادی با هم داشته باشند اما طبیعتاً هرکدام از این موارد اهداف مشخصی را دنبال می‌کند برای مثال:

·         دورۀ عمومی تعمیرات موبایل

این دوره برای افراد تازه‌کار فوق‌العاده عالی است و در این آموزش‌ها، مهم‌ترین ایرادات تلفن‌های هوشمند و سپس روش‌های رفع مشکل به کارآموز یاد داده می‌شود و در نهایت زمینه برای دوره‌های تخصصی فراهم خواهد شد.

·         دورۀ تعمیرات موبایل اندروید

این سیستم عامل از محبوب‌ترین‌ها در میان مردم است و با توجه به فراگیر بودن استفاده از اندروید، افراد می‌توانند با به‌کارگیری آموزشگاه تعمیرات موبایل، به یادگیری تخصصی این دوره بپردازند. دقت داشته باشید که اگر به این نوع تعمیرات گوشی تسلط پیدا کنید، یقیناً توانایی به‌دست آوردن درآمدهای ایده‌آل را خواهید داشت.

·         دوره تخصصی تعمیرات موبایل

این دوره‌ها ازجمله بهترین دوره‌های تعمیرات موبایل هستند که در آن با استفاده از روش‌های جذاب و ترفندهای جدید، به آموزش تعمیرات موبایل اقدام می‌شود. طبیعتاً اگر بتوانید این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید، بلافاصله امکان ورود به بازار کار را خواهید داشت و طبیعتاً مشتریان زیادی را جذب می‌کنید.

ضمناً ناگفته نماند که هرکدام از دوره‌های معرفی‌شده، در بعضی از آموزشگاه موبایل به‌صورت خصوصی تک‌نفره، نیمه‌خصوصی دونفره و گروهی ده‌نفره تشکیل می‌شود که هرکدام از این موارد بازدهی مناسبی دارد.

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس چه مزایایی دارد؟

مزایای دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل از هزینه‌های این دوره‌ها بسیار فراتر است و با استفاده از آن‌ها پس از اتمام دوره و راه‌اندازی تعمیرگاه موبایل در مناسبت‌ترین مکان شهر خود به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد. از مهم‌ترین مزایای ثبت‌نام در دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بهره‌مندی از خدمات برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران
  • آموزش عملی و تئوری نکات مربوط به تعمیر موبایل در مجهزترین کارگاه‌ها با هزینه مناسب
  • امکان حضور در دوره آموزش تعمیرات گوشی به صورت متوالی بدون نیاز به هزینه مجدد
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی از کارآموزان بعد از پایان دوره تعمیرات موبایل به صورت رایگان
  • معرفی خوابگاه‌های معتبر برای کارآموزان شهرستانی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در روزهای پنج‌شنبه برای افراد شاغل
  • به‌روز بودن تجهیزات ارائه شده به کارآموزان در حین آموزش
  • بهره‌مندی از بهترین و باسابقه‌ترین اساتید متخصص در حوزه تعمیر موبایل
  • ارائه بهترین نکات آموزشی توسط باتجربه‌ترین و کاربلدترین اساتید
  • ارائه مدرک معتبر بین‌المللی برای دریافت جواز کسب و کار و ورود سریع به بازار کار
  • یادگیری نحوه تشخیص قطعات تعمیری و تعویضی موبایل
  • آشنایی کامل با تمام قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع موبایل
  • امکان ثبت‌نام در دوره‌‌های یادگیری تعمیرات موبایل برای همه افراد در سراسر کشور
  • امکان خرید ابزارهای مورد نیاز تعمیرات موبایل توسط کارآموزان به صورت قسطی و با ارائه تخفیف
  • تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای از طریق آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل
  • آموزش نقشه راه مناسب برای وارد شدن به بازار کار و کسب درآمد بالا به کارآموزان توسط اساتید
  • برگزاری دوره آموزشی تعمیرات موبایل در عرض یک ماه
  • آموزش تعمیرات برندهای مختلف موبایل با سیستم‌ عامل‌های اندروید و آیفون

یادگیری تعمیرات موبایل چقدر زمان‌بر است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد کارآموز دوره‌های مختلف تعمیرات موبایل این است که مدت‌زمان یادگیری فرآیند آموزش دوره تخصصی تعمیرات موبایل فوق‌العاده دارای اهمیت است که طبق تجربه، اولین عاملی که در این خصوص تأثیر بسزایی خواهد داشت، انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب است.

ضمن این‌که نحوۀ آموزش چنین دوره‌ای از دیگر عامل موثر بر مدت‌زمان یادگیری تعمیرات موبایل است. در این خصوص بسیاری از آموزشگاه‌های موبایل از روش‌های نوین برای تدریس استفاده می‌کنند که یادگیری را به‌طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

در کنار همۀ این موارد، استفاده از اساتید باتجربه و متخصص نیز تأثیرگذار است. به‌طورکلی پس از انتخاب یک کلاس تعمیر موبایل ایده‌آل، باید نسبت به بررسی مدت‌زمان یادگیری این حرفه اقدام شود تا نهایتاً افراد بتوانند در بهترین شرایط از این تخصص بهره‌مند شوند.

جمع‌بندی

در حال حاضر بازار کار تعمیرات موبایل حسابی داغ است و این موضوع به عدم علاقۀ افراد به خرید تلفن همراه جدید باز می‌گردد. درواقع افراد ترجیح می‌دهند که در صورت پیش آمدن مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری برای موبایل‌شان، به تعمیراتی موبایل مراجعه کنند.

حال اگر شما عزیزان قصد دارید به‌ حوزۀ تعمیرات موبایل ورود کنید، باید از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل به جهت یادگیری استفاده نمایید که پیشنهاد ما برای این منظور، به‌کارگیری از آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس است.

در این مجموعه با اساتید حرفه‌ای و باتجربه مواجه هستید که به‌طور کامل به انواع آموزش تعمیرات موبایل دسترسی خواهید داشت. حال برای این‌که بتوانید از خدمات گروه تعمیرات تلفن همراه توبیکس استفاده کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده‌شده در سایت آموزش تعمیرات موبایل با مدیران و مشاوران این مرکز تخصصی در تماس باشید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments