سایت خبری و وبلاگ دیکاردو اکنون فعال است

Drag to rearrange sections
Rich Text Content


در میان جوانان، بازی های ویدیویی یک صنعت رو به رشد است. بازی ها ممکن است نیاز به هزینه اشتراک داشته باشند یا رایگان باشند. بسیاری از بازی های پولی را نمی توان از داخل ایران به دلیل تحریم ها خریداری کرد. از جمله سایت های داخلی معتبر در این زمینه می توان به یکی از سایت های دیکاردو اشاره کرد.   ما در این مقاله درباره تفاوت این وب سایت با سایرین بحث خواهیم کرد و دلیل آن را توضیح خواهیم داد.   خدمات سایت دیکاردو  از دو بخش تشکیل شده است:  

بخش فروش اشتراک

  این خدمات را می توانید از بخش فروش وب سایت خریداری کنید:   پرداخت هزینه اشتراک خارجی با استفاده از کارت های هدیه مانند iTunes، Steam Wallet، Valorant Points، Google Play Card و غیره امکان پذیر است. قیمت این هدایا متفاوت است، بنابراین شما می توانید آنها را با بودجه خود خریداری کنید. بازی های ویدیویی چند نفره آنلاین طرفداران خاص خود را دارند، دیکاردو لایسنس های سی دی بازی هایی مانند Marvel Spider-Man Remaster، Rift Breaker، FIFA 22، Civilization، New World و غیره را ارائه می دهد. این سایت اشتراک های ممتازی را برای پخش فیلم، صدا، ویرایش متن، فتوشاپ و سایت های بازی های ویدئویی مانند Netflix، Spotify، Shutterstock، Canva، Prime Gaming، Grammarly و غیره ارائه می دهد. می توانید اشتراک مورد نیاز خود را بر اساس محدوده قیمت سایت های مختلف انتخاب کنید. حساب های پلی استیشن مختلفی در این دیکاردو موجود است، از جمله اکانت هایی از مالزی، آمریکا، فنلاند، اتریش، ترکیه، کانادا و غیره. اکانت های پلی استیشن در بازه های قیمتی مختلف در کشورهای مختلف موجود هستند، بنابراین برای هر بودجه ای یک حساب پلی استیشن وجود دارد. سلاح ها و خدمات موجود در Jam Free Fire را فقط از طریق خرید پول می توان به دست آورد. خرید پول بازی های Jam Free Fire در سایت دیکاردو امکان پذیر است. در سایت دیکاردو امکان عضویت در بازی محبوب سی پی کالاف دیوتی موبایل در بین گیمرهای حرفه ای وجود دارد.

بخش وبلاگ دیکاردو

  سایت و وبلاگ دیکاردو شامل چندین دسته در وب سایت دیکاردو است.   دسته بندی اخبار شامل بازی های جدیدی است که منتشر شده است. این بازی ها همچنین توسط کارشناسان در سبک خود مورد بررسی قرار می گیرند. با مطالعه مقالات این بخش، در مورد بازی های جدید موجود در بازار اطلاعات بیشتری کسب کنید.   با این وجود، اگر به دنبال بهترین بازی ها در هر زمینه ای هستید، حتماً بهترین دسته بندی را مرور کنید. در این بخش بهترین بازی ها در هر سبک ارائه می شود. هر فردی بر اساس شخصیت خود ژانر مورد علاقه خاصی دارد.   به عنوان مثال، بازی های ماجراجویی و تیراندازی در میان افرادی که خواهان هیجان هستند، محبوب هستند. در نتیجه، برخی از بازیکنان بازی‌های پازل یا استراتژی را ترجیح می‌دهند، زیرا آنها بیشتر مغز آزاردهنده هستند.   در این وب سایت یک دسته بازی وجود دارد که می توانید بازی های رایانه شخصی، ایکس باکس و موبایل را دانلود کنید.   بازی های این قسمت به طور کامل توضیح داده شده و امتیازات داده شده توسط کاربران و کارشناسان نمایش داده می شود. منتقدان بازی مانند متاکریتیک به بازی ها امتیاز می دهند در حالی که کاربران به آن ها امتیاز می دهند.   بر اساس امتیازات می توانید یک بازی مناسب را انتخاب کنید. همچنین در این قسمت عنوان و سبک بازی توضیح داده شده است.   دیکاردو علاوه بر دسته بندی ویدئو، بخشی برای آموزش نیز دارد. بخش فیلم و آموزش شامل اطلاعاتی در مورد خرید خدمات و نحوه انجام بازی می باشد.  

ویژگی های مثبت سایت دیکاردو

  این وب سایت علاوه بر طراحی رابط کاربری، ویژگی های مثبت زیادی نیز دارد. بالای صفحه اصلی دارای دسته بندی های مربوط به بخش های مختلف است. با کلیک بر روی هر دسته، کاربر به بخش مربوطه هدایت می شود.     همچنین امکان پرداخت از طریق درگاه مستقیم بانکی در این سایت وجود دارد. با کارت بانکی و رمز اینترنتی خود به راحتی می توانید اشتراک هر بازی را خریداری کنید و بلافاصله کد اشتراک خود را دریافت کنید.   علاوه بر ضمانت بازگشت پول، ضمانت اصالت بازی خریداری شده نیز وجود دارد که به شما بخشی از ذهنیت را می دهد.   ثبت نام در این سایت اولین قدم برای خرید از آن است. برای ایجاد یک حساب کاربری، به یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن نیاز دارید. در ضمن اگر خرید شما از 500 هزار تومان بیشتر شد باید مراحل احراز هویت را نیز انجام دهید.   با نماد اعتماد الکترونیکی می توانید با خیال راحت خرید کنید و از وبلاگ رایگان آن بهره مند شوید. برای دریافت سریع اخبار، در خبرنامه این سایت مشترک شوید.   در صورت بروز مشکل در سایت با ما تماس بگیرید. پشتیبانی تلگرام و واتساپ نیز موجود است. https://dicardo.com/

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments