طراحی سایت شرکتی برای ارسال سفارش تولید محتوا

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

 ایجاد محتوایی که مردم واقعاً می خواهند بخوانند می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد. دقیقاً به همین دلیل است که ما این راهنمای ضروری برای تولید محتوا را گردآوری کرده ایم.

در داخل، همه چیزهایی را که باید در مورد فرآیند تولید محتوا بدانید، از جمله نحوه تخمین هزینه ها، بهترین شیوه ها برای ایجاد انواع مختلف محتوا، و نحوه توسعه استراتژی و برنامه محتوا را خواهید یافت. همچنین خواهید فهمید که چه کسانی در تیم خود برای کمک به ایجاد محتوا و نکاتی برای توسعه محتوای عالی نیاز دارید.

گام به گام را دنبال کنید یا به بخش هایی که می خواهید فوراً سطح را ارتقا دهید بپرید. می‌توانید از توصیه‌ها و نکات کاربردی در این راهنما استفاده کنید و آن را برای ایجاد کتاب بازی خود برای ایجاد محتوا تطبیق دهید.

روزانه چقدر در معرض محتوا هستید؟

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تخمین می زنند که یک آمریکایی به طور متوسط ​​هر روز در معرض 4000 تا 10000 آگهی قرار می گیرد - و اینها فقط تبلیغات هستند. این دیگر انواع محتوای مصرفی ما را در نظر نمی گیرد.

نباید خیلی تعجب آور باشد. محتوا در اطراف ما وجود دارد. از طراحی سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا روزنامه‌ها و مجلات، تلویزیون، رادیو و ایمیل‌ها... این فهرست طولانی است.

برخی از این محتواها مرتبط نیستند، و برخی از آنها بدون انتخاب در معرض آنها قرار می گیریم (یعنی همه آن بیلبوردهای تبلیغاتی در رفت و آمد صبحگاهی). اما زمانی که به دنبال اطلاعات هستیم، به خصوص زمانی که به دنبال خرید هستیم، انتظار داریم محتوایی که مصرف می کنیم دقیق، مفید و به موقع باشد.

این روزها ایجاد و انتشار یک محتوا آسان است، اما چالش در ایجاد محتوای معنادار و قابل دسترس است. محتوا به شما کمک می کند تا بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید، بنابراین هرچه مفیدتر باشد، مشتریان بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. (جای تعجب نیست که چرا 93 درصد از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند.)

تولید محتوا شامل چه مراحلی می شود؟

تولید محتوا فرآیند برنامه ریزی و ایجاد محتوای مفید، در دسترس و موثر برای مخاطب است. در حالی که این راهنما بر محتوای نوشتاری تمرکز می کند، مهم است که در نظر داشته باشید که تولید محتوا چیست همچنین شامل فیلم ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و موارد دیگر است.

الزامات اصلی برای ایجاد محتوای موفق عبارتند از:

  • برنامه ای برای ایجاد چه نوع محتوایی
  • هدف و هدف خاص
  • سازندگان محتوا که بهترین روش ها برای ایجاد محتوای خوب را می شناسند
  • ایجاد با تمرکز بر خوانایی و دسترسی
  • ایجادی که با در نظر گرفتن یک کانال بازاریابی دیجیتال خاص آغاز می شود

این الزامات تضمین می کند که محتوا در کمک به مشتری و کسب و کار در دستیابی به اهداف خود مؤثر خواهد بود.

چرا محتوا اینقدر مهم است؟

محتوا یک دارایی برای کسب و کار شما است و به مشتریان، مشتریان احتمالی، خوانندگان و کاربران شما اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری آگاهانه خرید به دست آورند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که ارسال سفارش تولید محتوا برای کسب و کار شما ضروری است:

به مخاطبان ارزش می دهد

اگر محتوایی مانند منابع آموزشی، راهنماها و مقالات ایجاد می‌کنید، این کار برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می‌کند و می‌تواند به ارتقای سطح آنها کمک کند. ارزش نیز از طریق محتوایی ارائه می شود که به افراد در دستیابی به وظایف خاص کمک می کند.

ارزشی که ارائه می کنید به محتوا و موضوع بستگی دارد. با این حال، راه‌های اساسی که می‌توانید با محتوای دیجیتالی خود ارزش ارائه کنید، آموزش، الهام گرفتن و سرگرمی است.

برند شما (و اعتماد) را ایجاد می کند

اینکه مردم در مورد برند شما (و محتوای آن) چه فکر می کنند بسیار مهم است زیرا تعیین می کند که آیا برند شما را به دوستان، خانواده و همکاران توصیه می کنند یا خیر. محتوا به مشتریان شما کمک می کند تا نظر خود را درباره برند شما ایجاد کنند. ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا و مفید به ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما کمک می کند.

مشتریان بالقوه را جذب و درگیر می کند

بهترین محتوا نه تنها برای مخاطب هدف شما مفید است، بلکه برای کسب و کار شما نیز مفید است. از محتوا برای ایجاد شهرت در بین مشتریان و کاربران بالقوه استفاده کنید. وقتی به آنها آموزش می دهید، به جای اینکه فقط به آنها بفروشید، به گونه ای ارزش ارائه می دهید که به مشتریان بالقوه نشان می دهد که چیزهای شما را می شناسند.

مشتریان فعلی را خوشحال می کند

تمرکز زیادی روی تولید محتوا برای جذب مشتریان جدید وجود دارد. اما همچنان می توانید و باید از طریق محتوا نیز به مشتریان و مخاطبان فعلی خود خدمت کنید. فرصت هایی را برای افزودن ارزش بیشتر از طریق قطعات محتوا به عنوان بخشی از استراتژی های حفظ و رشد شناسایی کنید.

برند شما را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کند

به یاد داشته باشید، ما اشاره کردیم که چه مقدار محتوا در حال حاضر وجود دارد؟ پیدا کردن آنچه که در میان آن همه سر و صدا نیاز دارند برای مردم دشوار است. وقتی محتوایی ایجاد می‌کنید که منحصربه‌فرد است و واقعاً برای خوانندگانتان ارزش ایجاد می‌کند، می‌توانید این سر و صدا را کاهش دهید و برند خود را به عنوان یک متخصص موضوع قرار دهید.

مردم به رهبران فکری اعتماد دارند و از آنها پیروی می کنند، بنابراین اگر می خواهید مردم به ایده برای ساخت سایت شما بازگردند، بارها و بارها روی ایجاد رهبری فکری کار کنید.

به طور کمی کسب و کار شما را رشد می دهد

رشد کسب و کار شما از طریق محتوا یک استراتژی بلندمدت است، اما ایجاد محتوایی که برای برند شما صادق باشد، برای مخاطبان مفید باشد و یک هدف تجاری قابل اندازه گیری پشت آن باشد، می تواند بازگشت سرمایه ای که از محتوا به دست می آورید را بهبود بخشد. محتوای باکیفیت می‌تواند ترافیک، سرنخ‌ها و تبدیل‌های بیشتری ایجاد کند.

به شما کمک می کند تا انتظارات مخاطب را برآورده کنید (و از آن فراتر بروید)

وقتی در مورد بازاریابی محتوا صحبت می کنیم، همیشه به مخاطبان هدف شما بازمی گردد. محتوای شما باید انتظارات آنها را برآورده کند و حتی در صورت امکان از آنها فراتر رود. زندگی در دنیایی که حجم بی‌پایانی اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد، نباید کسی را متعجب کرد که مردم از برندها برای تولید محتوا انتظار دارند.

بنابراین از ما انتظار می رود که محتوای زیادی برای مخاطبان خود ایجاد کنیم؟ آره! اما این موردی نیست که چیزی به سرعت ایجاد کنید و به سمت کمپین بعدی بروید. هنوز باید کیفیت بالایی داشته باشد.

در مقاله خود با عنوان 'اندازه گیری اثربخشی محتوای با کیفیت'، به این موضوع می پردازیم که چگونه 60٪ از بازاریابان هر روز محتوا تولید می کنند تا کسب و کار بیشتری را جذب کنند.

ایجاد محتوا به تلاش زیادی نیاز دارد، به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن باشید محتوای ایجاد شده موثر است و زمان و هزینه زیادی را برای ایجاد محتوایی که برای هدف مناسب نیست تلف نکرده اید.

هزینه تولید محتوا چقدر است؟

هزینه تولید محتوا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله فرآیند تولید محتوا که دنبال می‌کنید و چه کسی در ایجاد محتوا نقش دارد. اما در مسترکلاس استراتژی محتوا و تحویل، سعی می کنیم به این سوال در رابطه با تلاش پاسخ دهیم.

ما به شرکت ساخت سایت یک فرآیند محتوای معمولی برای ایجاد محتوا ارائه می دهیم (در ادامه در مورد فرآیند و گردش کار بیشتر توضیح خواهیم داد). مراحل شامل:

  • جدول مختصر/صفحه
  • پژوهش
  • نوشتن
  • تست کاربر (و تکرار)
  • مرور
  • تجدید نظر کنید
  • در CMS آپلود کنید
  • بررسی در HTML
  • انتشار
  • اداره کردن/حفظ

سپس از شرکت کنندگان می خواهیم تخمین بزنند که هر مرحله هنگام ایجاد یک صفحه وب ساده با حدود 750 کلمه چقدر زمان می برد (بدون تصویر، فرمت های اضافی و غیره، بنابراین فرآیند ایجاد محتوای وب سایت نسبتاً ساده است).

در ده‌ها کلاس مسترکلاس، با هزاران شرکت‌کننده در 4 سال گذشته، میانگین ساعات دریافت این نمونه وب از طریق گردش کار معمولی 15 ساعت برای یک صفحه کوتاه از محتوا برای سئو چیست به زبان ساده است.

تصور کنید که برای همه مخاطبان، کانال‌ها و نیازهای خود، محتوایی را که نیاز دارید ایجاد کنید، مقیاس کنید.

فرمولی برای محاسبه هزینه تولید محتوا

برای محاسبه هزینه تولید محتوا، ممکن است یک صفحه گسترده با چند متغیر و فرمول داشته باشید که به تعیین مقیاس کمک می کند. هر بینشی به شما این امکان را می‌دهد که توصیه‌های هوشمندانه‌تری در مورد بازه‌های زمانی، شکاف‌های منابع هزینه سئو، تنظیم انتظارات و رویکرد ارائه دهید، به عنوان مثال. عرضه محتوای مرحله‌ای

یک نقطه شروع خوب برای پاسخ به این سوالات است:

  • چه زمانی محتوا نیاز به تحویل دارد؟
  • چه زمانی می توانید تولید محتوا را شروع کنید؟
  • چند نویسنده برای کار روی محتوا تعیین شده اند؟
  • انتظار دارید برای ایجاد هر صفحه یا قطعه محتوا چقدر تلاش (در ساعت) انجام شود؟

شروع به تولید محتوا بدون دانستن این پاسخ ها یک تجارت پرخطر است.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments